ثبت دامنه us | فروش دامنه us.

ثبت-دامنه-us

ثبت دامنه us | فروش دامنه us.

ثبت دامنه us | فروش دامنه us.

دامنه us. دامنه  ایالات متحده آمریکا است که در سال ۱۹۸۵ معرفی شد و در حال حاضر توسط شرکت NeuStar مدیریت و کنترل می‌گردد. این دامنه همانند سایر دامنه‌های کشورهای مختلف به صورت کلی در اختیار کشور و اشخاص آمریکایی قرار گرفته است.این دامنه طرفداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده و از قوانین  neustar پیروی می کند.و در سال ۲۰۱۰ بیش از ۱.۵ ملیون دامنه با پسوند us. به ثبت رسید.

us نام دامنه: آدرس America

ثبت دامنه .US راهی عالی برای مشهور کردن حضور شما در ایالات متحده در وب است. اگر در ایالات متحده واقع شده اید و یا مشاغل تجاری دارید ، خرید دامنه .US می تواند حرکت بزرگ بعدی شما باشد.

چرا یک پسوند دامنه .US را انتخاب می کنید؟
نام دامنه .US راهی عالی برای مارک کردن وب سایت شما به عنوان یک نهاد آمریکایی است

.US در دسترس بودن عالی است – نام دامنه ای بیاد ماندنی و کوتاه را بیابید

درباره نام دامنه .US

DotUS آدرس اینترنتی آمریکا است! داشتن دامنه .US به شهروندان ، مشاغل ، سازمان ها و سازمان های دولتی هویت های بی نظیر و به یاد ماندنی آمریکایی را به صورت آنلاین می دهد. آیا شما نباید بعدی باشید؟ قابل درک است که در طی چند سال گذشته شاهد افزایش وطن پرستی بوده است. داشتن دامنه .US راهی عالی برای گفتن این است که شما و شغل خود مفتخر به آمریکایی بودن هستید. برای ثبت دامنه خود به عنوان .US هیچ وقت بهتر از زمان موجود نیست.

از دیدگاه تجاری ، دامنه .US محوری است. پسوند .US شرکتهای داخلی و بین المللی از هر اندازه و صنعت را قادر می سازد از علائم تجاری خود محافظت کنند و هویت های شرکتی را بصورت آنلاین در ایالات متحده برقرار کنند. در مورد غیر انتفاعی و خیریه نیز همین امر صادق است ، این امکان را می دهد تا حضور خود را در ایالات متحده نشان دهند.

علاوه بر این ، ثبت یک پسوند .US به شما این امکان را می دهد که دامنه خود را در فهرست ایالات متحده لیست کنید. این سرویس رایگان به ایجاد شغل و تبلیغات شما کمک می کند. دامنه شما را می توان آنلاین در صفحه کد پستی .US لیست کرد. به عنوان مثال ، اگر مشاغل شما در وبستر نیویورک واقع شده است (کد پستی ۱۴۵۸۰) ، دامنه شما در وب سایت ۱۴۵۸۰.US قرار دارد. دایرکتوری .US به عنوان نوعی از صفحات زرد برای مناطق محلی کار می کند. این فهرست منحصر به فرد شامل هزاران شغل ، سازمان ، باشگاه و مدرسه در جامعه محلی شما خواهد بود. شرکت خود و خود را جزئی از این پروژه زمینی کنید!

امروزه حفظ هویت شخصی شما بسیار مهم است. این باید برای هویت آنلاین شما و همچنین علائم تجاری شما یکسان باشد. وقتی صحبت از تجارت می شود ، محافظت از دارایی های شما بسیار مهم است. که شامل همه چیز از bankroll شما به دامنه های شما می شود. اگر نام خود را در کد کشورها TLDs ثبت نکنید ، ممکن است شخص دیگری باشد. تلاش برای تهیه دامنه پس از ثبت ، بسیار پر تلاش تر از اولین کسی است که آن را به دست آورد. اطمینان حاصل کنید که رقبای شما علامت تجاری شما را خریداری نمی کنند و خودتان آن را ثبت کنید.

قرعه کشی ccTLDs شامل ثبت دامنه های کوتاه نیز می باشد. یافتن این نوع دامنه در پسوندهای رایج تر می تواند شکار گنج مدرن باشد. امکان دستیابی به یک دامنه با یک کلمه مشترک یا کوتاه در ccTLD ها بسیار بیشتر است زیرا هنوز در حال رشد هستند. هک دامنه جذابیت دیگری را برای ccTLDs ارائه می دهد.

درباره ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده واقع در آمریکای شمالی با اقیانوس اطلس شمالی و اقیانوس آرام شمالی ، بین کانادا و مکزیک هم مرز است. مساحت ترکیبی از ۵۰ ایالت و ناحیه کلمبیا ۳،۷۹۴،۰۸۳ مایل مربع است که تقریبا نیمی از روسیه است. براساس سرشماری آن سال ، جمعیت در سال ۲۰۱۲ ۳۱۳.۹ میلیون نفر بود. زبان رسمی ایالات متحده انگلیسی است ، اگرچه اسپانیایی نیز به طور گسترده ای صحبت می شود.

ایالات متحده یکی از ملل متنوع و قومی و متنوع در جهان است. این به دلیل مهاجرت گسترده در بسیاری از کشورها طی چند قرن گذشته است. اقتصاد ایالات متحده بزرگترین اقتصاد ملی جهان است و تخمین زده می شود محصول ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) در سال ۲۰۱۲ (۱۶.۶۹ تریلیون دلار) باشد.

ثبت دامنه ارزان us

 

محدودیت در ثبت نام دامنه .US

شما باید یک شهروند ایالات متحده ، اقامت دائم ایالات متحده یا یک نهاد آمریکایی مانند سازمان ها و شرکت ها باشید. علاوه بر این ، هر مشاغل یا شرکتی با حضور وفاداری در ایالات متحده ممکن است ثبت نام کند.

 

ثبت دامنه us در شرکت بزرگ ارومیا سرور بصورت کاملاً آنلاین است و پس از پرداخت ثبت می شود.برای ثبت دامنه us میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.