ثبت دامنه ac.ir | خرید دامین ac.ir

Domain-ac.ir

ثبت دامنه ac.ir | خرید دامین ac.ir

ثبت دامنه ac.ir | خرید دامین ac.ir

پسوند ac.ir یک پسوند دامنه اینترنتی برای کشور ایران است. در این پسوند، مخفف Academic و ir مخفف Iran است. این دامنه یک دامنه مرتبه سوم یا Third-level domains می باشد. ثبت دامنه با پسوند ac.ir تنها برای دانشگاه ها و مراکز و موسسات آموزشی یا پژوهشی دارای مجوز قطعی صدور مدرک عالی آموزشی از شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و یا شورای سرپرستی حوزه‌های علمیه امکان پذیر است. ثبت این دامنه برای اشخاص حقیقی امکان پذیر نمی باشد. همچنین زیر مجموعه‌ های موسسات دارای دامنه ac.ir نیز نمی‌توانند مستقلا دامنه ac.ir اخذ کنند.

مدارک مورد نیاز برای تایید نهایی دامنه با پسوند ac.ir :

کپی مجوز قطعی وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری برای هر دانشکده و یا آموزشکده و درخواست رسمی و کتبی بر روی سربرگ آموزشکده و یا دانشکده با مهر و امضای مدیر آن مرکز، و برای دانشگاه فنی و حرفه ای، کپی تائیدیهٔ سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای مبنی بر انتقال آموزشکده و یا دانشکده مذکور به وزارت علوم تحقیقات و فن آوری و قید قطعی بودن مجوز این مراکز به همراه درخواست رسمی و کتبی بر روی سربرگ با مهر و امضای مدیر آموزشکده و یا دانشکده.

ثبت دامنه ارزان ac.irجهت ارسال مدارک خود وارد سایت nic.ir شده و از قسمت ارسال مدارک وارد بخش مدارک مربوط به امور دامنه شده و گزینه تکمیل فرم و ارسال مدارک را انتخاب نمائید. سپس فایل مدرک را پیوست نموده، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال فرمائید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت ارومیا سرور تماس حاصل فرمایید.برای ثبت دامنه ac.ir میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.