ثبت دامنه biz. | فروش دامین biz

ثبت-دامنه-biz.

ثبت دامنه biz. | فروش دامین biz

Biz مخفف کلمه business به معنای تجارت می‌باشد و برای ثبت دامنه توسط کسب و کارها ایجاد گردیده است. با داشتن این دامنه نشان می‌دهید که شما دارای یک کسب و کار و فعالیت تجاری می باشید.

دامنه biz. تنها دامنه اینترنتی است که مختص استفاده در کسب و کار طراحی شده است بنابراین داشتن پسوند biz  نشان‌دهنده یک شرکت تجاری واقعی است و شناسایی سایت شما را برای مشتریان ساده‌تر میکند و مشتریان با دیدن این دامنه به ماهیت تجاری شرکت شما پی میبرد..
به جز شرکتهای تجاری، افرادی که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند نیز معمولا از این پسوند دامنه برای سایت خود استفاده می‌کنند. خرید دامنه biz برای همه افراد حقیقی و حقوقی آزاد است و لازم نیست مالک دامنه، حتما شرکت یا واحد تجاری باشد. هر فردی می‌تواند برای فعالیت اقتصادی آنلاین یک دامنه‌ی biz داشته باشد.

ثبت دامنه bizشرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند دات بیز را با قیمت ارزان عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.برای ثبت دامنه Biz  میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.