ثبت دامنه in | فروش دامنه in

دامنه-in.

ثبت دامنه in | فروش دامنه in

ثبت دامنه in | فروش دامنه in

دامنه IN= آمار ثبت این دامنه در سطح جهان به شدت افزایش پیدا کرده است. در سال ۲۰۱۰  تعداد دامنه‌های IN ثبت شده به ۸۰۰۰ هزار رسید و تنها در فاصله‌ی یک سال در سال۲۰۱۱ از مرز یک میلیون گذشت. در سال گذشته این رشد ثبت دامنه های IN هم‌چنان ادامه داشته و رجیستری این دامنه با ارایه‌ی انواع تخفیف‌ها کوشیده این دامنه را جهانی کرد.

هند با دامنه in از جنوب و جنوب غرب و جنوب شرق به ترتیب توسط اقیانوس هند و دریای عرب و خلیج بنگال احاطه شده است.

هندوستان با پسوند دامنه .in از سمت غرب با کشور پاکستان همسایه است.
دامنه کشور هند .in است و از شمال با کشورهای چین و نپال و بوتان همسایه است. همچنین، کشور هند از شرق با کشورهای بنگلادش و میانمار مرز هم‌مرز است.

دامنه‌ی IN. که این روزها ثبت آن در بین سایت‌های ایرانی بسیار مرسوم شده در اصل دامنه‌ی کشوری هند است.علاوه بر دامنه‌های سطح دوم ثبت انواع دامنه‌های سطح سوم شامل co.in ،.net.in ،.org.in ،.gen.in ،.ind.in، و firm.in. نیز برای عموم کاربران آزاد است.

کلمه‌ی IN در بعضی موارد به عنوان مخفف کلمه‌ی «internet» در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل ثبت دامنه های عمومی برای هر منظوری با نام دامنه‌ی IN معمول است.
دامنه‌های IN جدیدترند و یافتن نام دامنه‌های جدید و زیباتر بسیار راحت‌تر از پسوندهای معروف‌تر است.
قیمت دامنه‌های IN در بسیاری اوقات در حال تخفیف است و نسبت به دامنه‌های COM پایین‌تر است. با صرف هزینه‌ی کم‌تر می‌توان یک دامنه‌ی زیبا به دست آورد.

ثبت دامنه های سطح دوم و سوم IN برای همه از هر جای دنیا آزاد است و هیچ محدودیتی در مورد هویت افراد یا نحوه‌ی استفاده سایت وجود ندارد.

نام دامنه می‌تواند ۳ تا ۶۳ کاراکتر باشد.

سفارش ثبت و تمدید دامنه .in در شیراز وب به صورت آنلاین انجام می‌شود. همچنین، در صورتی که دامنه .in شما قبلا در وب سایت دیگری ثبت شده است، امکان سفارش انتقال دامنه .in به شیراز وب میسر است

پس از انقضای دامنه مالک پیشین می‌تواند تا  ۱۵ روز برای تمدید دامنه‌اش اقدام کند. پس از این زمان دامنه به مدت ۳۰ روز قفل است. در این مدت مالک پیشین می‌تواند با پرداخت جریمه برای پس گرفتن دامنه‌اش اقدام کند. ۵ روز پس از پایان این دوره دامنه برای ثبت عمومی آزاد می‌گردد.
این دامنه تا ۴ روز ضمانت برگشت پول دارد. در این مدت پس از ثبت دامنه در صورت پشیمانی می‌توان دامنه را حذف کرد. این حذف مشمول مقداری جریمه است و باقی مبلغ برگشت داده می‌شود.
دامنه‌های IN امکان محرمانه نگه داشتن اطلاعات whois ندارند و اطلاعات ثبت کننده همواره در whois دامنه نشان داده می‌شود.

  • شرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند in.  را باکمترین قیمت ممکن عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.برای ثبت دامنه SSL میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.