ثبت دامنه me. | فروش دامین me.

ثبت-دامنه-me

ثبت دامنه me. | فروش دامین me.

ثبت دامنه me. | فروش دامین me.

دامنه‌ی ME. در اصل دامنه‌ی سطح بالای کشوری (ccTLD) مونته‌نگرو است که در منطقه‌ی بالکان در جنوب‌شرقی قاره‌ی اروپا قرار دارد. مونته‌نگرو تا سال ۲۰۰۶ با صربستان یک کشور را تشکیل می‌دادند اما پس از جدا شدن در همان سال ICANN دامنه‌ی ME. را به این کشور اختصاص داد.

کسانی که می‌خواهند یک وب‌سایت یا وبلاگ را وقف خودشان کنند از ثبت دامنه ME نهایت استفاده را می‌برند.

هم‌چنین مخفف نام ایالت «مین» (Maine) آمریکا ME است و از این دامنه‌ها در موارد مرتبط با این ایالت زیاد استفاده می‌شود.

برخی از سایت‌ها و شرکت‌های مشهور نیز از دامنه‌های ممتاز ME برای داشتن URLهای کوتاه‌تر استفاده کرده‌اند، از جمله: wp.me (وردپرس)، ti.me (مجله‌ی تایم)، v.me (شرکت ویزا برای پرداخت‌های الکترونیکی).

این دامنه‌ها می‌توانند ۳ تا ۶۳ کاراکتر داشته باشند.
دامنه‌ی ME. تنها یک روز ضمانت برگشت پول دارد. پس از یک روز در صورت پشیمانی از ثبت دامنه و اقدام برای حذف آن پولی به شما برگشت داده نمی‌شود.

  • نام دامنه نمی‌تواند با خط تیره آغاز شود یا به خط تیره ختم شود.
  • در صورت انقضا تا ۴۰ روز مالک دامنه می‌تواند برای تمدید آن اقدام کند. پس از این مدت دامنه به مدت ۳۰ روز قفل می‌شود که در این مدت مالک دامنه می‌تواند با پرداخت مبلغ قابل ملاحظه‌ای جریمه دامنه‌اش را پس بگیرد. ۵ روز پس از پایان این دوره دامنه برای ثبت عمومی آزاد می‌گردد.
  • شرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند دات می را باکمترین قیمت ممکن عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.برای ثبت دامنه ME.  میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.