ثبت دامنه net | خرید و ثبت دامنه net.

ارومیا سرور

ثبت دامنه net | خرید و ثبت دامنه net.

علت نام گذاری دامنه net. چیست؟

پسوند دامنه net مخفف کلمه network به معنی شبکه می باشد و یکی از پرکاربردترین دامنه های اینترنتی می باشد.این دامنه برای کارافرینی در دنیای وب می باشد.پس اگر میخواهید در دنیای وب موفق باشید و کسب و کار خود را ایجاد کنید بایستی با یک دامنه مناسب شروع کنید که یکی از انها دامنه net.  میباشد.دامنه دات نت قابلیت ثبت توسط افردا حقوقی یا حقیقی سراسر جهان را دارا بوده و توسط شرکت هایی که در حوزه شبکه یا امثال ان فعالیت دارند، استفاده می گردد.دامنه دات نت در سال ۱۳۶۴ همراه با دامنه دات کام توسط versign ایجاد و کنترل گردید .طی امار اخیر حدود ۶۵ ملیون دامنه با این پسوند (net.) به ثبت رسیده است و با توجه به این امار میتوان گفت که یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین دامنه در سطح جهانی می باشد.

فواید ثبت دامنه دات نت چیست؟

  • دوره ثبت این دامنه حداقل ۱ سال و حداکثر ۱۰ سال می باشد.
  • این دامنه بسیار قدیمی می باشد و اکثر کاربران با این دامنه اشنا هستند بنابراین ثبت دامنه دات نت باعث سهولت در معرفی سایتتان به دیگران میشود.
  • با توجه به تحریم گوگل در خصوص عدم سرویس رسانی خدمات مروبط به نقشه گوگل، شما میتوانید با ثبت دامنه خود با TLD net. در سایت خود از خدمات گوگل مپ با اطمینان کامل استفاده کنید

ثبت دامنه ارزان net

برای بررسی وضعیت دامنهNET. از دامنه مورد نظر خود whois گرفته و از وجود ان باخبر شوید.دقت داشته باشید که امکان تغییر نام دامنه net. پس از ثبت دامنه، وجود ندارد.قیمت ثبت دامنه دات نت در حال حاضر حدود ۹ دلار امریکا می باشد.برای دریافت لیست قیمت ان در ایران به سایت urmiaserver.com  مراجعه کرده و از قسمت دامنه ها >قیمت دامنه ها > از قیمت ان مطلع شوید.

دامنه net. رو کدوم سایت خریداری کنم ؟

این دامنه در شرکت بزرگ اورمیا سرور به حداقل قیمت موجود ثبت میگردد . شرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند دات نت را با قیمت فوق العاده استثنایی عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.برای ثبت دامنه net. میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.