ثبت دامنه online. | فروش دامین online

ثبت دامنه online. | فروش دامین online

ثبت دامنه online. | فروش دامین online

وب فقط با .online بزرگتر شد

وقتی صحبت از .ONLINE می شود ، سوال واقعی این است که نمی توانید از چه استفاده ای استفاده کنید؟ اگر نام دامنه مورد نظر شما قبلاً گرفته شده باشد .ONLINE جایگزین خوبی برای سایر حوزه های عمومی است. همچنین برای فروشگاه های آجری و ملات که می خواهند پیشنهادات خود را از طریق اینترنت متمایز کنند یا برای سایر شرکت هایی که می خواهند بر حضور خود در وب تأکید کنند ، بسیار عالی است

پسوند دامنه online یک انتخاب ایده‌آل برای عملی کردن ایده های خلاقانه می‌باشد، پس اگر قصد تغییر در شیوه کسب و کار خود را دارید و می‌خواهید به سمت فضای آنلاین حرکت کنید، خرید دامنه آنلاین شروع این مسیر را برای شما هموارتر می‌سازد و به مشتریان نشان می‌دهد که شما آماده ارائه خدمات آنلاین هستید. دامین آنلاین بر خلاف سایر دامنه ها مخفف کلمه ای نمی‌باشد و به طور واضح گویای فعالیت این دامنه است و همچنین به سادگی در خاطر افراد می‌‎ماند. کلمه Online در اکثر زبان‌ها قابل فهم است و هر شخصی که با اینترنت سروکار دارد به خوبی با کلمه آنلاین آشنا است، که این امر باعث یک حضور قدرتمند و جهانی برای دامین آنلاین شده است.

چرا یک پسوند دامنه .ONLINE را انتخاب می کنید؟

از .ONLINE برای ثبت URL استفاده کنید که ممکن است با یک دامنه عمومی در دسترس نباشد استفاده کنید. مشاغل آجر و ملات می توانند فروشگاه آنلاین خود را با استفاده از .ONLINE متمایز کنند.

کاربرد این دامین بسیار گسترده است، از فروش اجناس به صورت آنلاین تا ارائه خدمات نرم‌افزاری را شامل می‌شود

شرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند دات انلاین را با کمترین قیمت ممکن عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.برای ثبت دامنه ONLINE میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.