ثبت دامنه org.ir | فروش دامنه org.ir

ثبت دامنه org.ir | فروش دامنه org.ir

ثبت دامنه org.ir | فروش دامنه org.ir

برای شرکت ها و انجمن ها غیرانتفاعی و سازمان های بین المللی و مانند آن. متقاضی باید کپی مدرک معتبر جهت اثبات نوع فعالیت و یا اساسنامه را توسط فکس، پست الکترونیکی و یا ضمیمه ایمیل را در زمان ارائه فرم درخواست دامنه به مرکز ایرنیک ارسال نماید.

مقررات دامنه>

نام دامنه می‌تواند ۳ تا ۶۳ کاراکتر باشد.
پس از انقضای دامنه مالک پیشین می‌تواند تا ۴۰ روز برای تمدید دامنه‌اش اقدام کند. پس از این زمان دامنه به مدت ۳۰ روز قفل است. در این مدت مالک پیشین می‌تواند با پرداخت جریمه‌ی قابل ملاحظه برای پس گرفتن دامنه‌اش اقدام کند. ۵ روز پس از پایان این دوره دامنه برای ثبت عمومی آزاد می‌گردد.
این دامنه تا ۴ روز ضمانت برگشت پول دارد. در این مدت پس از ثبت دامنه در صورت پشیمانی می‌توان دامنه را حذف کرد. این حذف مشمول مقداری جریمه است و باقی مبلغ برگشت داده می‌شود.
دامنه‌ی ORG از کاراکترهای بین‌المللی پشتیبانی می‌کند.

  • شرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند org.ir را باکمترین قیمت ممکن عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد.برای ثبت دامنه org.ir میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.
Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.