ثبت دامنه it. | فروش دامین it

ثبت-دامنه-it

ثبت دامنه it. | فروش دامین it

ثبت دامنه it. | فروش دامین it

دامنه it. دامنه کشور ایتالیا بوده و یکی از دامنه هار پرطرفدار به دلیل داشتن اسم خاص و شناخته شده در دنیای وب می باشد.دامنه ایت را تمام اشخاص حقیقی و حقوقی میتوانند با رعایت قوانین ثبت دامنه به ثبت برسانند

دامنه it. دارای برخی از نام‌های رزرو شده سطح دوم است که از جمله آنها می‌توان به Italyit و یا نام‌های دیگری که اشاره به مناطق جغرافیایی ایتالیا دارند اشاره کرد.همچنین دامنه .it پسوندی بسیار عالی برای شرکت ها و کسب و کارها در حوزه فناوری اطلاعات IT (Information Technology) است.ثبت دامنه .it  مانند دامنه .tech و دامنه .technology بهترین انتخاب برای برندهای فعال در حوزه تکنولوژی و اینترنت است.پسوند دامنه .it پیوندی کوتاه و مختصر است که میتوانند حوزه فعالیت شما را به مخاطبانتان در سرتاسر جهان معرفی کند.

در صورتی که اقدام به ثبت دامنه it برای خود کنید باید بدانید که این دامنه برای مدت زمان یک سال برای شما ثبت خواهد شد و بعد از آن باید اقدام به تمدید دامنه it خود کنید.

ثبت این دامنه در شرکت بزرگ ارومیا سرور به حداقل قیمت ممکن به ثبت میرسد.برای ثبت دامنه it میتوانید به پنل کاربری ارومیه سرور مراجعه کنید، ثبت دامنه ها در شرکت ارومیا سرور به صورت آنی صورت میگیرد.

 

۵/۵ - (۵ امتیاز)

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.