ثبت دامنه co.ir | ثبت دامین co.ir

ثبت-دامنه-co.ir

ثبت دامنه co.ir | ثبت دامین co.ir

ثبت دامنه co.ir | ثبت دامین co.ir

ثبت این دامنه تنها برای شرکت های خصوصی و تجاری با ارائه روزنامه رسمی امکان پذیر می باشد.اختیار تایید مطابقت نام دامنه و نام شرکت با مرکز ثبت است. نام دامنه درخواستی باید با نام ثبتی شرکت در روزنامه رسمی تطابق داشته باشد. این نام می تواند مخفف دقیق نام کامل شرکت باشد(حروف اول هر کلمه به صورت p-engish): ابتدا نام شرکت را کامل با حروف لاتین نوشته و سپس حرف اول هر کلمه را به عنوان اجزا تشکیل دهنده مخفف نام شرکت در کنار هم قرار دهید. همچنین یک کلمه از نام شرکت به عنوان نام دامنه قابل قبول نمی باشد، به عنوان مثال شرکت ایران پردازان ارس آزاد امکان ثبت دامنه aras.co.ir راندارد، مگر اینکه متقاضی صاحب علامت تجاری مشخص کننده آن کلمه باشد یا در مثال فوق دارای علامت تجاری که نام ارس در آن به وضوح قید شده باشد. توجه به این نکته نیز ضروری است، از آنجا که استاندارد خاصی برای ترجمه وجود ندارد معمولا ترجمه نام شرکت و مخفف نام ترجمه شده به عنوان نام دامنه پذیرفتنی نیست .

دوره ثبت این دامنه ۱ تا ۵ سال است.

کپی آخرین روزنامه رسمی شرکت که در آن نام شرکت ، نام کسانی که حق امضا دارند و مدت اعتبار مشخص باشد، یا کپی اساسنامه شرکت با مهر ثبت شرکت‌ها. در شرایطی که نام مورد نظر مربوط به یک شرکت خارجی است و متقاضی در داخل کشور باشد، ارسال مدرک نمایندگی انحصاری یا مجوز شرکت خارجی الزامی است

این دامنه یک دامنه مرتبه سوم یا Third-level domains می باشد

مدت زمان ثبت دامنه co.ir | ثبت دامین co.ir

تائید نام یک دامنه از سوی ایرنیک متغیر می باشد و ممکن است از ۱ الی ۵ روز به طول بیانجامد. لازم به ذکر است از زمانیکه درخواست ثبت دامنه داده می شود به مدت ۱۰ روز فرصت ارسال مدارک وجود دارد و پس از آن و در صورت عدم ارسال مدارک درخواست شده،دامنه مورد نظر از حالت رزرو خارج شده و مجدد برای ثبت آزاد می گردد.

کلیه دامنه های ir و مشتقات آن در ایران زیر نظر سازمان فیزیک نظری و ریاضیات یا همان ایرنیک به ثبت می رسند که در حقیقت مرکز اصلی ثبت کننده دامنه های ir در تمام ایران می باشد، به این معنا که کلیه دامنه های ir پس از تائید این مرکز به ثبت نهایی می رسند.

 

شرکت بزرگ اورمیاسرور ، بزرگترین مرکز فروش هاست و دامنه و SSL افتخار دارد دامنه پر طرفدار و گوگل پسند  co.ir  را با کمترین قیمت ممکن عرض کمتر از چند دقیقه به شما مشتریان عزیز ارائه دهد

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.