آموزش تغییر ورژن PHP در هاست

قبل از هر چیزی آگاه داشته باشید که تغییر این قسمت از ورژن هاست احتمال اینکه وب سایت شما با مشکل مواجه شود را دارد ، یعنی تغییر بی رویه ورژن پی اچ پی ، ممکن است وب سایت شما را با مشکلات متعددی مواجه سازد ، ضمناً در هر سرور ، از جمله سرور های معتبر ، یک بخش یا ورژن به صورت Native قرار داده شده است که در صورت بروز مشکل میتوانید بر روی آن قرار داده و به حالت قبل خود باز گردید.

PHP به عنوان یک زبان برنامه نویسی محبوب در دنیای وب می باشد که دارای ورژن های مختلفی است.

ورژن های مختلف این زبان پرطرفدار هر یک از ماژول های خاصی برخوردار است و قابلیت های فراوانی را ارائه می دهد که هر یک از ویژگی ها میتوان فعال یا غیر فعال نمود

مدیران وب برای استفاده از مدیریت محتوا و یا افزونه های مختلف نسبت به ورژن php هاست خود انتخاب های گوناگونی را دارند. از این رو شرکت ارومیا سرور در تمامی هاست های لینوکسی خود تمام ورژن ها را برای استفاده کاربران قرار داده تا بدون مشکل از وب سایت ها استفاده نماید ، ولی ترجیحاً از نسخه نهایی استفاده کنید.

در این بین ممکن است شما برای مدت زمانی از ورژن پیش فرض php هاست ارومیا سرور استفاده کنید و پس از آپدیت افزونه ای خاص و یا مدیریت محتوایتان با مشکلی رو به رو شوید.

اتفاقی که ناگزیر پس از آپدیت افزونه پیش می آید یا از آپدیت کردن هسته یا سی ام اس وب سایت ،که از کار افتادن آنها به دلیل نسخه هسته php شماست.

برای حل این مشکل شما نیاز به تغییر ورژن php در هاست یا سرور خودتان دارید.

در همین راستا قصد داریم تغییر ورژن PHP در هاست را به صورت تصویری در این مطلب بررسی کنیم.

تغییر ورژن PHP در هاست Cpanel

۱. وارد هاست میزبانی خود شوید و از قسمت software گزینه Select php version را انتخاب کنید.

۲-از گزینه باز شده ، ورژن خود را مشاهده میکنید که میتوانید به نسخه های جدید تر یا قدیمی تر تغییر دهید.

Rate this post

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.