ثبت دامنه im. | دامین ارزان im

ثبت-دامنه-im

ثبت دامنه im. | دامین ارزان im

ثبت دامنه im. | دامین ارزان im

.im دامنه سطح بالای کد کشور اینترنتی (ccTLD) برای جزیره من است.

این توسط دولت جزیره من اداره می شود و به طور روزانه توسط Domicilium، یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراساحلی مستقر در جزیره من، مدیریت می شود.

در ۱ ژوئیه ۲۰۰۶، ثبت .im در دسترس همه افراد در جهان قرار گرفت، از جمله دامنه های یک، دو و سه حرفی مستقیماً تحت .im، که امکان هک دامنه .im را باز می کند.

این دامنه در میان شرکت‌هایی که نرم‌افزار پیام‌رسانی فوری (IM) را با نام‌های ثبت شده توسط Adium، ejabberd، Coccinella، Gitter، Meebo، Pandion، Pidgin، Prosody، Trillian و Yahoo تولید می‌کنند، محبوبیت پیدا کرده است.

بین دیگران IM. همچنین در کشورهای آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی زبان (به عنوان مثال آلمان، اتریش، لوکزامبورگ، سوئیس، فرانسه، ایتالیا و بخشی از بلژیک) برای مقاصد املاک (Immobilien در آلمانی، Immobilier در فرانسوی، Immobiliare در ایتالیایی استفاده می شود. ).

فراوانی نام‌های کوتاه موجود، دامنه را برای استفاده شخصی محبوب کرده است.

چرا یک پسوند دامنه .IM را انتخاب می کنید؟

.IM برای وب سایتهایی که خدمات پیام رسانی فوری ارائه می دهند به یک برنامه افزودنی رایج تبدیل شده است

.IM برای سایتهای شخصی نیز عالی است ، با استفاده از .IM به عنوان “من” هستم.

ایجاد هک دامنه مانند accla.IM ، sw.IM و inter.IM

درباره دامنه های .IM

اگرچه تعداد زیادی دامنه .IM توسط اشخاص مرتبط با Isle of Man ثبت شده است ، اما این دامنه در سایر جنبه ها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. نام دامنه .IM فرصتی عالی برای شرکتهایی که خدمات پیام رسانی فوری یا IM را ارائه می دهند ارائه می دهد.

بسیاری از مشاغل مشابه Yahoo! و Trillium دامنههای .IM را خریداری می کنند.

امروزه حفظ هویت شخصی شما بسیار مهم است. این باید برای هویت آنلاین شما و همچنین علائم تجاری شما یکسان باشد. وقتی صحبت از تجارت می شود ، محافظت از دارایی های شما بسیار مهم است. که شامل همه چیز از bankroll شما به دامنه های

شما می شود. اگر نتوانید نام خود را در کد کشور TLDs ثبت کنید ، قبل از اینکه شخص دیگری انجام دهد ، فقط زمان لازم است. تلاش برای تهیه دامنه پس از ثبت ، بسیار پر تلاش تر از اولین کسی است که آن را به دست آورد. اطمینان حاصل کنید که رقبای شما

علامت تجاری شما را خریداری نمی کنند و خودتان آن را ثبت کنید.

قرعه کشی ccTLDs شامل ثبت دامنه های کوتاه نیز می باشد. یافتن این نوع دامنه در پسوندهای متداول مانند .COM یا .NET یک شکار گنج روز مدرن است. امکان دستیابی به یک دامنه با یک کلمه مشترک یا کوتاه در ccTLD ها بسیار بیشتر است زیرا هنوز در

حال رشد هستند.

ثبت دامنه ارزان im

محدودیت در ثبت نام دامنه .IM

هیچ محدودیتی برای ثبت دامنه .IM سطح بالا وجود ندارد. ثبت نام برای این دامنه ها ، برای افراد مختلف ، مشابه .COM ، .NET یا .ORG باز است.

ثبت دامنه im در شرکت بزرگ ارومیا سرور با حداقل قیمت ممکن در کمترین زمان به ثبت میرسد توجه داشته باشید که در صورت خرید دامنه از شرکت ارومیا سرور میتوانید از تخفیفات ویژه خرید هاست و سرور نیز بهره مند شوید.

ثبت دامنه im برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی مجاز بوده و بدون محدودیت جغرافیایی در سرتاسر جهان میتوانید این دامنه را به ثبت برسانید.

 

۵/۵ - (۴۱ امتیاز)

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.