ثبت دامنه های تخصصی

ثبت-دامنه-های-تخصص

ثبت دامنه های تخصصی

ثبت دامنه های تخصصی

همه کسب و کارها، حتی انواع خیلی کوچکِ‌ آن امروزه می‌توانند فروشگاهی تاسیس کنند که مشتریانِ آن امکان دسترسی از سرتاسر دنیا به آن را دارند. یکی از اصطلاحات مهم دنیای کسب و کار این است: برای راه‌اندازی یک کسب و کار سه اصل مهم داریم: موقعیتِ مکانی، موقعیتِ مکانی، موقعیتِ مکانی. با این مقدمه کوتاه، متن اصلی را آغاز می‌کنیم. دیدنگار اطمینان دارد که با مطالعه این متن به یک دید کلی از بهترین سایت‌های ثبت دامنه در ایران دست پیدا کنید.

مشخصه‌هایی برای انتخاب دامنه

دامنه از دو بخش پسوند و نامه دامنه تشکیل می‌شود. در آدرس www.google.com عبارت google آدرس و .com پسوند آن است. احتمالاً با پسوند .ir هم به خوبی آشنا هستید. انتخاب نام مناسب یکی از مشخصه‌های اساسی است که اگر با ذکاوت انجام شود تاثیر قابل ملاحظه‌ای در بهبود نمایش آن در موتورهای جستجو خواهد داشت. برخی از کسب و کارها با انتخاب نام صحیح خیلی زود به یک برند پرطرفدار بدل شدند.

اینکه سایت‌های ثبت دامنه با چه پسوندهایی ممکن باشد یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند مزیت یک سایت ثبت دامنه نسبت به دیگری باشد. امکان فروش دامنه‌های خاص مشخصه دیگری است.

مشخصه‌های اساسی دیگری را می‌توان برای بهترین سایت ثبت دامنه برشمرد:

  • پشتیبانی فنیِ کارآمد
  • ثبت دامنه با نام دلخواه
  • قیمت مناسب

گاهی مشکلاتی برای DNS پیش می‌آید که باعث می‌شود سایت شما از دسترس خارج شود. اگر یک سایت فروشگاهی باشید یا خدماتی ارائه می‌کنید که حتی ثانیه‌ها برای شما حیاتی است، تنظیم DNS یا همان Domain Name System از طریق پنل کاربری خودتان می‌تواند خیلی از مشکلات کلافه‌کننده را برطرف کند.

مزایای ثبت دامنه در ارومیا سرور

  • قیمت مناسب ثبت دامنه
  • اعتبار عالی شرکت اورمیاسرور
  • دارای پنل مدیریت دامنه بسیار زیبا
  • ثبت دامنه به صورت آنی و بعد از پرداخت مبلغ هزینه ثبت
  • یکی از مناسب ترین شرکت ها از نظر قیمت ثبت دامنه
  • دارای تنظیم قفل دامنه برای پیشگیری از سرقت دامنه ثبت شده
  • یکی از حامیان قوانین GDPR
  •  امکان تنظیم DNS و Record ها در پنل مدیریت دامنه
  • پشتیبانی قوی برای پیگیری مجدد ثبت دامنه توسط شخص ثبت کننده دامنه

مشخصه دیگر امکان قفل دامین lock /unlock status است. قفل کردن دامنه باعث افزایش ضریب امنیت و جلوگیری از انتقال دامنه بدون اطلاع اَدمین و سرقت آن می‌شود. شما به راحتی زمانی که قصد انتقال دامنه به پنل دیگری هستید، می‌توانید این قفل را باز کنید.

امکان رزرو دامنه backorder برای کاربران اورمیاسرور ممکن است. مثلاً شما به دنبال یک دامنه به خصوص هستید که در اختیار شخص دیگری قرار دارد. در این صورت با رزرو آن، اگر دامنه منقضی شد به کاربری که از پیش رزرو کرده تعلق می‌گیرد. پسوندهایی که قابلیت رزرو در اورمیاسرور دارند شامل: biz،  us، co، org، net، info و com هستند.

دامنه های تخصصی شامل موارد زیر می باشند:

.co    .tel   .am   .cc.  la.  me. mobi. name  .pro .pw.

اگر در زمینه ای تخصص دارید ما توصیه میکنیم از این دامنه ها برای وبسایت خود استفاده کنید .توجه داشته باشید که در صورت خرید دامنه از شرکت بزرگ ارومیا سرور میتوانید از تخفیفات ویژه خرید هاست و سرور نیز بهره مند شوید

شرکت بزرگ ارومیا سرور ارائه دهنده پرسرعترین هاست کشور میباشد.اگر به دنبال هاست پربازدید با اپتایم ۹۹% هستد پیشنهاد ما به شما ارومیا سرور می باشد.

تیم متخصص ارومیا سرور ۲۴ ساعت ۷ روز هفته در خدمت شماست.

۴.۸/۵ - (۱۲ امتیاز)

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.