ثبت دامنه های محبوب

ثبت-دامنه-های-محبوب

ثبت دامنه های محبوب

پسوند دامنه مانند ir. یا com. نه تنها بخشی ضروری از URL است بلکه هم اکنون بخشی از نام تجاری شما هم می‌شوند. شرکت ها برای تأمین دامنه مناسب برای وب سایت های خود اهمیت زیادی قائل می شوند. در دنیای آنلاین، برندسازی و حضور آنلاین اغلب از هم جدا نیستند. افرادی که در اینترنت گشت و گذار می کنند ناخودآگاه موارد خاصی را با پسوند دامنه خاصی مرتبط می دانند. این یکی از دلایل محبوبیت برخی از پسوند های دامنه نسبت به سایر موارد است. بیایید نگاهی به محبوب ترین پسوندهای دامنه موجود بیندازیم.

به صورت کلی دامنه های سطح بالا (TLD) به دو دسته تقسیم می شوند اول آنهایی که مانند ir برای ایران به یک کشور خاص اشاره می نماید ccTLD گفته می شود و دوم آنهایی که عمومی هستند، مانند .org به عنوان gTLD شناخته میشود. TLD ها (در بیشتر موارد) توسط ICANN یا IANA در سطح بین المللی مدیریت می شوند. اگرچه اکنون پسوندهای دامنه مختلف زیادی وجود دارد و دامنه های سطح بالا به طور مداوم در حال ایجاد است برخی از TLD ها از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. این امر منجر به تجارت پر رونق دامنه شده است، تا جایی که دامنه ها می توانند با قیمت های بالا به فروش برسند.

دامنه های محبوب شامل دامنه های زیر می باشد.

.com :

.net

.org

.biz

.info

.holiday

.academy

.agency

.asia

.best

.bid

.blue

.bike

.boutique

.build

.builders

.buzz

.cab

.camera

.camp

.capital

.careers

.catering

.zone

.xyz

.works

.wiki

.webcam

و… می باشد که در شرکت بزرگ ارومیا سرور به حداقل قیمت ممکن به ثبت میرسد.

اگر به دنبال دامنه های محبوب و پرکاربرد هستید ما توصیه میکنیم از این دامنه ها برای وبسایت خود استفاده کنید .توجه داشته باشید که در صورت خرید دامنه از شرکت بزرگ ارومیا سرور میتوانید از تخفیفات ویژه خرید هاست و سرور نیز بهره مند شوید

شرکت بزرگ ارومیا سرور ارائه دهنده پرسرعترین هاست کشور میباشد.اگر به دنبال هاست پربازدید با اپتایم ۹۹% هستد پیشنهاد ما به شما ارومیا سرور می باشد.

تیم متخصص ارومیا سرور ۲۴ ساعت ۷ روز هفته در خدمت شماست.

۴.۸/۵ - (۱۰ امتیاز)

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.