سرور مجازی مخصوص بایننس و ترید

سرور مجازی مخصوص بایننس و ترید

سرور مجازی مخصوص بایننس و ترید، کاربران با استفاده از بایننس می توانند رمز ارزها را معامله کنند و با استفاده از کیف پول دیجیتال این پلتفرم، مبالغ الکترونیکی خود را ذخیره کنند.

توضیحت مختصر درباره بایننس

بایننس یکی از صرافی های رمز ارز بین المللی است که از بیش از ۵۰۰ رمز ارز و ۱۸۰ کشور پشتیبانی می کند. این صرافی در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تاسیس شد و با تمرکز روی معاملات بیت کوین و سایر آلت کوین ها به پیشرو های این صنعت تبدیل شد.

“Binance” حاصل ترکیب “bitcoin” و “finance” است و با معماری های چند لایه ای و چند خوشه ای، استانداردهایی بالایی از امنیت را برای تریدر ارائه می دهد. ظرفیت پردازشی این صرافی تقریباً ۱.۴ میلیون سفارش در ثانیه است و از رمز ارزهای متنوعی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و توکن های BNB خود پشتیبانی می کند.

امنیت بالا، کارمزد پایین نسبت به صرافی های دیگر، ۲۵ درصد تخفیف در کارمزد معاملاتی برای پرداخت با بایننس کوین (BNB)، منابع آموزشی جامع، فرآیند تایید هویت و … از مزایایی هستند که اکثر کاربران را به انجام مبادلات رمز ارز در بایننس تشویق می کند.

این روزها که اکثر تریدرها به دنبال راه های موثری برای بالا بردن سرعت و کیفیت معاملات رمزارزهای خود هستند، تحریم شدن صرافی های معروفی مثل بایننس، مانع بزرگی بر سر راه تریدرهای ایرانی گذاشته است. ایده ای که به ذهن اکثر تریدرها می رسد، خرید سرور مجازی بایننس برای ترید یا خرید سرور مجازی ترید است.

آیا استفاده از سرور مجازی ترید می تواند جلوی مسدود شدن حساب کاربری بگیرد و باعث افزایش سرعت پردازش ترید در صرافی بایننس شود؟ این سوالی است که اکثر تریدرها به دنبال جواب آن هستند.

باینس به عنوان بزرگترین پلتفرم معاملات رمز ارزی در جهان، محدودیت های زیادی را برای کاربران در نظر گرفته است. به این صورت که سرویس های خود را بر اساس آدرس IP و داده های مربوط به لوکیشن کاربران ارائه می دهد یا رد می کند.

متاسفانه به خاطر تحریم، حق فعالیت کاربران ایرانی در صرافی های بزرگی مثل بایننس سلب شده است و حساب های ایرانی در صورت شناسایی، مسدود و یا حذف می شوند.

اما این تحریم ها مانعی برای فعالیت شما در صرافی های رمزارز نیستند و راه های وجود دارند که به کمک آنها می توانید این تحریم ها را دور بزنید و با انجام معاملات مختلف، به سود برسید (یا ضرر ببینید).

سرور مجازی قدرتمند و به اصطلاح با کیفیت اصلی ترین گام برای داشتن ترید های پر سرعت می باشد که شرکت ارومیا سرور از کشور های معتبر و کشور هایی که بایننس در آنها به اصطلاح Limit نشده است ارائه میدهد.

 

۴.۹/۵ - (۱۰ امتیاز)

این اعلان را به اشتراک گذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.